Новости разработки: Жаб выздоровел и чинит баги. http://vk.com/topic-2606586_26173986?offset=486 05/06/2014 Real-world health is all back to normal, which is good. Stopped a problem whereby starting a dwarf adventurer in a deep site sometimes landed you on a mountain top. Broadened adv depot item choice a bit. Fixed some new dwarf mode skill-gain issues (e.g. skills based on spotting sneakers were all out of whack). Fixed a subset of migrants that had broken dreams and values. Patched up markets that had developed some new problems. Along with the bug fixes, there are various checks we're getting through relatively unscathed. For instance, I made myself super-fast and ran just far enough that my companions were offloaded and they were still able to catch up eventually (spending a moment in army form). They also found their way home when I fired them without issues. 6 мая 2014 Мое ИРЛ-здоровье полностью восстановилось, что хорошо. Сейчас остановился на проблеме, когда при начале игры дварфом-приключенцем в глубоком месте иногда выбрасывало на вершину горы. Немного расширил выбор вещей приключенцем. Поправил новые косяки с навыками в режиме крепости (например, навыки, основанные на замечании прячущихся, не работали вообще). Исправил мигрантов с разбитыми мечтами и ценностями. Пофиксил рынки, с которыми всплыли новые проблемы. Помимо багофиксов есть некоторые проверки, которые мы проходим относительно без проблем. На настоящий момент я сделал себя супербыстрым и убежал далеко, так что мои спутники отстали, но со временем они смогли догнать меня (немного побывав в виде армии). Также они без препятствий нашли путь домой, когда я уволил их. Перевод с ДФача. #Development_Log@dwarf.fortress

Теги других блогов: баги разработка Dwarf Fortress